ترجمه مقاله

ترجمه مقالات روز دنیا

ترجمه مقالات روز دنیا

چطور سرقت ادبی یا پلاجیاریسم را کاهش دهیم؟

آشنایی با روش‌های رفع پلاجیاریسم می‌تواند منجر به دریافت امتیازی خوب از نرم افزارهای بررسی سرقت ادبی مانند آیتنتیکیت (iThenticate) شود.
 
این برنامه، هر مقاله و محتوایی را با مقایسه با منابع دیگر بررسی می‌کند. در ادامه به روش‌هایی برای رفع پلاجیاریسم اشاره شده است. به کمک این روش‌ها، رفع سرقت ادبی میسر می‌شود:
  • پارافریز مقاله با بازنویسی آن
  • ذکر منابع و مآخذ
  • استفاده از نقل‌قول
  • نقل‌قول با ذکر منابع و مأخذ
  • ذکر منابع و مآخذ پروژه‌های قبلی خود
  • ارجاع دادن
 
 
شما تنها در صورتی می‌توانید یک متن را دقیق و درست بازنویسی کنید که به محتوا و مفهوم متن مرجع پی برده باشید. بعد از نگارش و بازنویسی مقاله‌تان، آن را بخوانید و با منبع اصلی مقایسه کنید. اطلاعات اصلی را بررسی کنید و مطمئن شوید که چیزی را از قلم نیانداخته‌اید.
صحت متن هم باید رعایت شود و به عبارت دیگر، اجازه ندارید نظرات شخصی خود را در هنگام استفاده از مطالب یک منبع دیگر به آن وارد کنید. به این عملیات بازنویسی مقاله گفته می‌شود و با مرور یا بازبینی فرق دارد.
برای بازنویسی مقاله می توانید به سراغ شرکت‌ها و سرویس‌های معتبر و باکیفیت بروید. دقت کنید که اگر نویسندگان و کارشناسان این مراکز دارای تحصیلات عالیه مانند دکتری و کارشناسی ارشد باشند، کیفیت کارشان احتمالا بیشتر خواهد بود.
به بازخوردی که مشتریان سابق این مراکز داشته‌اند هم توجه کنید. اگر مشتریانی راضی دارند و درباره زمان تحویل پروژه هم با یکدیگر به توافق می‌رسید حتما کار خود را به آنها بسپارید.
 
 
مزایای همکاری با رایت می چیست؟
 
موسسه ترجمه رایت می از مراکز باتجربه‌ای است که با نیروهایی خبره و باتجربه در حوزه‌های مختلف نگارش و بازنویسی مقالات علمی فعالیت می‌کند. تخصص این مجموعه در ارائه مقالات و محتوایی اصیل، دقیق و مناسب، تضمین‌شده است. درصد مقالاتی رایت می که از سوی نرم‌افزارهای سرقت ادبی مانند آیتنتیکیت پذیرفته می‌شوند بسیار بالاست. علت چیست:
  • رایت می به کیفیت نتیجه نهایی کار اهمیت زیادی می‌دهد و تمام قواعد لازم برای رساندن یک محتوا و مقاله به حالت استاندارد را در فرایندهای کاری خود لحاظ می‌کند.
  • کارشناسان نگارش و بازنویسی در رایت می دارای سال‌ها تجربه مفید در نگارش مقالات و فعالیت در حوزه‌های علمی و تخصصی مختلف هستند.
  • مرور و بازبینی محتوا و مقالات در حوزه‌های مختلف در کنار بازنویسی محتوا برای عبور از فیلتر نرم‌افزارهای سرقت ادبی مانند آیتنتیکیت از جمله تخصص‌ها و رسالت‌های مجموعه رایت می است.

 

 
در صورت نیاز به بازنویسی مقالاتی حرفه‌ای و تخصصی، رایت می را همراهی مطمئن بدانید.خدمات پارافریز مقاله و رفع سرقت ادبی (Plagiarism) و در ازای دریافت هزینه رفع سرقت ادبی با اصولی که به کار گرفته می‌شود مانع از شبیه شدن مقاله‌تان به مقالات دیگر می‌شود.
 
 
  • مهدی حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی